Åååååh herrejävlar...

...vet ni vad som hände nu? Nu blev jag plötsligt dödssugen på en macka med ägg och Kalles Kaviar. Jag visste att det här skulle hända!
Asså jag hade kunnat vrida någons finger ur led för en sån här tub

Och jag vettifan hur man tar sig till IKEA härifrån. Det får bli ett projekt den här veckan. Tänk er det va, ett PROJEKT för att få tag på kaviar!
 
Såhär mår jag när jag tänker på kaviar.
 
Jag tröstshoppade idag! Jag ska sova nu men imorgon får ni se vad jag handlade när jag var så ledsen för det där med skivsigneringen. Bland annat ett par örhängen som var mycket dyrare än jag trodde och jag sen inte fick byta pga hygienskäl. Well, grattis Carro hehehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0