Det var längesen...

...ni fick se mitt söta fejs nu inser jag. Bjuckar på en osminkad godnatt-bild:
I mitt öra hänger ett av de två örhängen jag råkade betala 18 pund för. Mer än 200 spänn ju. Drygt som fan. Jaja de är ju snygga i vilket fall.

God natt
 
GUD jag hoppas verkligen att det går bra hos banken imorgon så att jag slipper känna mig som en jävla iddi en gång till! Men nu har jag ett brev med en adress som är en riktig bostadsadress så detta borde funka. De verkade mycket trevligare på Lloyds också så det är ju positivt. Efter banken ska jag antingen åka och simma eller städa och tvätta. Kul sätt att fira eller sörja va haha
 
Just det, idag hade jag arbetsintervju på mitt jobb! Haha det låter fett flummigt jag vet men det hör till omstruktureringarna. Tror att det gick bra men man vet ju aldrig, nästa vecka märker vi. Jag är i alla fall inte orolig, går det inte vägen är det bara att söka nåt annat.
 
NU! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0