Haha jag skrattade för mig själv nu...

...för ajg höll precis på att skriva ganska exakt såhär:
 
"Jag har så himla mycket kul på gång nu! Vet itne hur mycket jag kan skriva om men det kommer bli FETT!"
 
Jag FÅR verkligen inte hamna i den fällan. Får inte bli blondinbellan som ska hålla på med en massa HEMLIGA projekt i bloggen.
 
Men kul grejer händer faktiskt. En tjej från jobbet har ett funk/soul/rock-coverband som precis skall börja repa upp lite nya låtar och hon har bett mig att köra backup! Helt perfekt, låtarna är as-nicea (lykke li och dirty loops, SVERIGE hahaha) och hon är asskön. Roligt att få köra lite musik igen. Ska också hjälpa en kille jag träffade höromdagen att lägga lite sång, antagligen imorgon, så det blir kul. Går allt YTTRLIGARE som planerat skall jag få sånglektioner av en kompis som pluggar sång så jävlar vad min röst ska få jobba! KUL!
 
Sen får jag ju besök snart! I februari vankas Cissi, kusin Anki med FÄSTMAN och ett par kompisar samt även bästis bror Jocke, SAMMA helg, jag får vekrligen baka in det här noga, och den helgen visas The Room (utsedd till välrdens sämsta film, kolla wikkan eller nåt så får ni se vad det är, sjukt underbart) på en biograf vid jobbet. Helt perfa. Gud vad är det mer som händer? Det var nåt mer men u har jag glömt. Oh well. Det händer i alla fall kul saker här hela tiden känns det som. Exakt som jag velat att livet skall vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0