Igår

Var jag faktiskt ute en liten sväng! PÅ EN MÅNDAG! Det är så man gör här, speciellt när man e ledig.
 
Jag mötte upp en tysk polare från Hostelet och det är han som har skvallrat för mig om allt som har hänt. Vi drog till en trevlig pub i Camden som spelar bra musik och har supertrevlig pesonal, The Good Mixer, det är inte för crowded och ljudnivån är lagom hög. Tipz! Ligger lite gömd på tvärgata från camden High street men precis i närheten.
 
Ska visa lite bilder, som IOFS togs på vägen hem men vadå, det är väl OK?
 


1. Imma i folktom buss. 2. Försöke fota två rävar jag såg precis vid min gata men det var väl spökrävar eller nåt för de kom inte med på bild. Här är iallafall en gata precis där jag bor. Haha fyfan vilka tråkiga bilder sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0