Imorgon...

...ska de klippa håret på mig! Blev uppfiskad på TopShop av en salong som behövde en hårmodell och jag behöver vekrligen klippa mig, mitt hår vet inte var det ska ta vägen längre som ni ser. Se detta som före-bilden så skall jag visa imorgon hur det blev.
 
Alltså det här är verkligen dagar av förändring. Hade mitt liv varit en film hade detta varit den första vändningen i storyn, dock kan jag ännu inte säga om det är på gott eller ont. Imorgon har vi stormöte på jobbet om omstruktureringarna och det gör mig såklart nervös men min chef säger att det skall vara lugnt och jag litar på henne. Det är en mycket bra organisation så säkerligen är förändringarna av god art. Förhoppningsvis.
 
Håll tummarna nu. För att jag 1) kan sova här, 2) blir fin i håret och 3) får behålla jobbet mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0