Ja men vafan!

Just nu sitter jag i "min nya lya"! Jag har precis packat upp mina saker (!), ätit och jag o min landlord sitter och kollar TV.
 
Det är en dröm att äntligen ha kommit ifrån hostlet, trots att detta huset är rätt lyhört och grannarna verkar lite noisy så är det inget mot hur det var förut. Jag har liksom ett EGET litet rum där bara JAG ska vara och där jag helt ifred kan fnittra och tjura och sova och typ leka kull med mig själv.
 
Det var en rätt sjuk känsla att packa upp. Hittade kläder i väskan som jag på riktigt hade glömt att jag hade med mig.
 
Så ni kan vara lättade nu! Är inte hostel-trash längre, jag bor i ett område jag gillar och han jag hyr av verkar faktiskt jätteschysst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0