Min sjuka natt

Vilken förjävlig natt det blev ändå. Det har varit som en stafett i ljud. Tilla tt börja med avlöste mina rumskamrater sina ankomster perfekt, så fort ngn kommit in och tänt och väsnats och till sist lagt sig så har nästa kommit osv. Det slutade dock inte när alla kommit "hem" utan det var då helvetet brakade lös på riktigt.

När en äntligen slutat snarka började en annan kränga och vrida sig på det att sängen knarrat oerhört.

När hen upphört med detta satte nästa igång med en imponerande hostattack

När denna var över var det dags för snarkaren igen

Och så vidare. Ni fattar. Har kanske lyckats sova sammanlagt två-tre timmar inatt och jag gick precis med på att förlänga mitt pass idag. Yaay! Sitter och äter fyra rostmackor nu för att få i mig någon form av stärkande frukost innan. Som om inte det var nog så har jag drömt mardrömmar hela tiden när jag har lyckats sova. Drömde bland annat att jag råkat tatuera hela min överkropp på fyllan. Lagom kul. Men god morgon, verkligen


Kommentarer
Postat av: Ämil

hur RÅKAR man tatuera hela sin överkropp?

Svar: Hahaha jag gjorde det på fyllan. OJ VILKEN ÖVERRASKNING!
Dickany

2013-01-11 @ 09:44:53
URL: http://www.emildickson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0