Ni kan hålla tummarna för en sak till...

...och det är att rummet (förhoppningsvis ska jag titta på två) imorgon är allt jag någonsin drömt om! Haha. Har hittat ett område jag gillar med ett rum till rimligt pris, har angett mig vara ickerökare (herregud jag röker ju bara när jag är ute på krogen, aldrig hemma, plus att det kan vara ett bra tillfälle att sluta) och skall på visning. Håll alla tumvantar ni har! Och för att jag inte blir typ drogad och såld till vit slavhandel. Haha nä vad hemskt, förlåt. Jag skall vara försiktig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med rummet. Låter som du behöver någonstans där du kan få sova :-) Puss o kram M

Svar: Puss igen älskade mami!
Dickany

2013-01-08 @ 10:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0