Nyår osv osv osv

HEMSKT ledsen allihopa för min vidrigt kassa uppdatering dessa dagar, dock blv min dator kvar på mitt vanliga hostel över nyår. Plus att jag har velat krama ur varje sekund jag har haft lyxena tt få ha vänner från sverige här, och det har varit MAGISKT! Låt mig sammanfatta långhelgen lite snabbt:
 
Lördag var dagen för ankomst. Jossan, Danne, Sanne och Elin landade vid sju tror jag och jag gick som på nålar hela dagen på jobbet. Sen efteråt så möttes vi upp, fräschade till oss, och drog in till stan och gick på ett ställe som hette Borderline och faktiskt var riktigt fett! Indoepopställe med GRYM musik (ALLA låtar var såna här titta-på-varann-och-vråla-JAAA-och-springa-mot-dansgolvet), schyssta priser i baren och inte allt för mycket folk. Vi drog vid tre tror jag.
Alex, Jag och Danne på borderline.
 
Dagen efter tog jag sovmorgon, gänget en tur i Camden och sen möttes vi upp där. Vi drog och käkade vid hostelet (precis vid queensway) och gjorde först misstaget att gå till en restaurang med bilder på maten. GÖR ALDRIG DET. När vi kom in var det sjukt obehaglig stämning, personalen var otrevlig och snörpig och när vi ahde satt oss varnade paret brevid och berättade att de ahde väntat 40 minuter på sitt käk. Sen hörde vi strax efter hur de frågade personalen om det, och vet ni vad de får till svar? De får till svar att maten kommer att dröja ytterligare 20 minuter, MEN DET ÄR JU MINSANN INTE SNABBMAT DETTA, då tar det tid att laga! Haha hur kan man säga så?? De bad inte ens om ursäkt! Hur kan de tro att det är acceptabelt att vänta i en timme på mat på en restaurang? Vi drog därifrån och till en restaurang längre ner på Queensway som hette Bella Italia, som jag varmt kan rekommendera! Fantastisk atmosfär, bra priser, oklanderlig service och underbar mat. Åk till Queensway station, ca tre minuter på queensway i riktning från Hyde park, på vänster sida. Efter en underabr måltid var det dags för utgång, denna gång bar det av mot Koko i Camden! Fantastisk klubb som r en gammal teaterlokal, och denna kväll hade ett Fuck New years eve party. Vi hade sjukt kul, rände runt och dansade och hade kul (alltså det stället är ett av de coolare jag varit på, man kan smyga in i små krypin överallt om man vill kunna prata, musiken är blandad och fölket ballt klädda), och drog väl vid typ två-tre. Tips om du ska dit: kolla hemsidan först, ibland måste man skriva opp sig på en lista och få ett mail som skall skrivas ut. De är hårda med sånt så tänk inte att det ska lösa sig ananrs också. Var inte lat ;)
Liam, Sanne, jag o Danne
 
Nyårsafton! Jag skulle jobba och smög iväg vid nio för att hinna, hade en fin dag på jobbet. Efteråt var det dags att göra sig i orgning på hostlet för att först dra på middag hos Erik, en polare till Daniel. Erik bor här i London. Vi drog dit, åt en kanonmiddag (tack Erik!), hade mys, och drog sen till festen. Vi var lite sent ute, så vi tillbringade tolvslaget i taxin (som körde som en dåre för att hinna), men vi körde precis över en bro så fyverkerier hann vi se!! Sen kom vi till Village Underground där festen var och vilket jävla party! Alla hade gått in så jävla mycket för dresscoden (burlesk-cuirkus) och det var så SJUKT snyggt där inne! Kändes som en källare i Gamla stan fast lite mer industrial och stort. Musiken var sjukt bra och jag dansade så att jag höll på att trilla flera gånger. Det var så sjukt bra. Lite tungt att gå upp och jobba dagen efter men vad FAN det får man ta :')
Jag i trapphuset, nystylad för nyår yaaay
Jag och min räka
Myyys med bästa sälen i världen
Och så hela gänget (utom Daniel som fick fota) på utgång! Yaaay
 
Hoppas ni har haft det bra med! Puss på er alla och gott nytt åååår
 

Kommentarer
Postat av: nicole

Gott nytt år fina dick!
är fett avis på dig som är i underbara London! är du borta i sommar också?

Svar: Gott nytt bästa Frick!!Åååh det är bara att komma o hälsa på vettu :) Den är stan är bezt.
Har inte riktigt bestämt mig än! Vänta o se ;) haha
Dickany

2013-01-03 @ 02:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0