Snacka om att jag flydde i grevens tid...

...för nu har det eskalerat till oanade nivåer borta på hostelet där jag bodde förut.
 
Det är tjej som poserar naken i trappen på fyllen för en kille som påsår sig arbeta som fotograf, visar sig senare att han bara ljög, det är polisanmälan för försök till våldtäkt, ja herre jesus. Skvallret når mig och det förfärar mig. Jag är gladare nu än nånsin att jag stack därifrån och att det gick så fort, hade jag inte hittat det här andra stället så hade jag ju pröjsat för en vecka till och behövt uppleva allt det här. Fy fan.
 
Här är det enda värt att skvallra om att grannarna spelar hög musik och dansar med sin unge och det är väl egentligen bara rätt gulligt när man tänker efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0