TRÖTTT

Gud vad jag är slut! Var ju på audition idag och det gick väl helt OK, det kan dröja innan beskedet kommer för det kan tydligen behövas folk till kommande projekt så de vill inte avskriva en helt om de inte är säkra på att de inte vill gå vidare någonstans med en och ja, vill de inte de så är väl inte det hela världen. Lång och krånglig mening men ni fattar nog. Det är iaf en TV-kanal det gäller och det vore ju såkalrt kul att testa. Men vi får se!
 
Tog en promenad i Camden efteråt och gick tillbaka till det där stället med helt fantastisk vegetarisk thailändsk buffé, alltså det är verkligen makalöst (OBS inte smaklöst), stället heter Quing Buffet och ligger på Kentish town road precis vid camden town underground station. Hett tips! Det billigaste alternativet är att ta en liten takeawaybox för 3.50 som ändå rymmer en hel del men vill man bli helt proppmätt kan man välja en större alternativt äta där för 5.90. Äta där kan vara bra någon gång för då får du ju chansen att testa allt så du vet vad du vill välja nästa gång. Kör du takeaway kan du alltid gå till vattnet och äta, det är myzigt. Supergott i vilket fall. Och lite gömt, så det är inte sådär jobbigt mycket folk.
 
Jag köpte, i camden, en väska till mig och en present till en kompis som fyller år idag.
 
Nu har jag fått nackspärr, vad trevligt.
 
Känner inte riktigt för att jobba, det blåååser och jag skulle helst av allt vilja sova hela kvällen. Börjar bli lite krasslig tror jag så jag handlade lite Night Nurse (medicin som ska verka över natten och göra att man känner sig fräsch som en nyponros och inte alls sjuk) och kör på det ikväll.
 
Juste haha jag fick mitt bankkort idag! Yaay. Dock har de stavat mitt namn fel på kortet, ska väl knata in och kolla upp det inom kort men just nu känner jag att det inte gör så mycket. Yay! Jag har ett konto på riktigt haha, inga pengar på det än dock men det kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0