Att se ledsen ut men vara lite glad ändå

Visst känns det lite jobbigt idag när det är julafton och allt och jag vet att alla är lediga och myser och jag ska jobba och inte får krama vare sig mamma eller pappa eller någon annan. Jo jag får väl krama folk jag jobbar med men det är inte samma sak.
 
Det känns fortfarande värt att ha flyttat hit men ja. Tufft just idag.
 
Annars är det lugnt, sov verkligen djupt inatt! Vet att alla andra i rummet var ute och söp så de måste ha kommit hem rätt sent men de väckte inte mig ändå. Snällt!
 
Saknar er idag. Skönt ändå att ha jobbet så man kan tänka på nåt annat. Sen ska jag ju faktiskt fira jul efter jobbet, med min svenska kollega och hennes vänner, så att hallå. Nu ska jag inte gnälla. Det kommer att bli bra!
 
Haha jag laddar upp en ledsen bild så att ni tycker synd om mig.
 
Skypeade med pabi idag! Supermysigt, ååh min lilla fina pappa. Vad skulle jag göra utan Skype? Jag och Jossan körde iförrgår och det var också härligt. Hon kommer ju snart. ÅÅÅH tänk när jag får krama på Jossan igen yaaay :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0