Första jobbdagen!

Det har faktsikt gått skitbra idag. Jag har haft otroligt kul och mina jobbarkompisar är ashärliga. Är helt SLUT nu bara, sitter på hostlet med lite rödvin och försöker smälta allt. Runt omkring mig pratar folk italienska och jag fattar ingenting :) Men det är nästan lite skönt! Haha. Jag har ju inte gjort annat än pratat med folk i typ fem timmar.
 
Jag insåg precis en sak! Det här jobbet är ju helt perfekt, iom att jag är här själv och säkert kommer att vara mycket ensam nu i början är jobbet verkligen toppen för att prata av sig!
 
Förutom trött så är det också en glad Carro som skriver nu. Det känns mer rätt nu än någonsin att vara här. Jag saknar inte stockholm alls just nu (jo men familjen och vännerna SÅKLART puss på er mina älskde) men inte staden i sig. Den känns så tråkig. Och liten. London är så levande!

Kommentarer
Postat av: Vera

Helloooo!!!
Hoppas allt går som på räls - haha! Tomt i repan men jag tror Anna blir super där ute. Om hon orkar med oss vill säga...

Good luck nu, glöm oss inte. Puss!

Svar: Haha Vera ordvitsarnas drottning! Dra den för IT-gänget, de verkar ha snöat in (höhö) på ordvitsar också på sistone.
Åh det är tomt utan er också, det borde dyka upp ett litet livstecken här från London snart i posten ;) Tänker på er och hoppas på många besök! Pusss!!! Hörs snart!
Dickany

2012-12-17 @ 09:26:22
URL: http://veronicarobin.wordpress.com
Postat av: Mamma

Åh det låter toppen. Kan tänka mig att du inte saknar Stockholm, iaf inte just nu. Det är snöblandat regn och plusgrader. Saknar dig förstås! Pussar o kramar i massor! M

Svar: Åh, plusgrader är iofs skönt men inte snöblandat regn. Och jag saknar ER! En miljon pussar!
Dickany

2012-12-17 @ 14:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0