Gamma bilder och blablabla

Alla ba "lägg upp mer bilder Carro"
 
You happy now, haha? Hade tagit dessa för att posa upp min nya frippa lite och helt glömt bort att posta. Well well, bättre sent än aldrig.
 
Kan inte beskriva glädjen över att ha packat klart! Känns som ett load of my mind. Blir dock pyttelite ledsen av att titta på min väska, det känns lite bart på något sätt. Hela mitt lilla liv i en enda väska. lordi lodri.
 
Jag o Jossan pausade lite igår och gick o käkade, och ni vet hur det blir när man liksom har jobbat så intensivt och slappnar av, man fylls av en tomhet (kan man förresten fyllas av en tomhet, är inte det en paradox?). Dock lyckades Jossan finta bort den. Det är fantastiskt hur hon alltid kan få mig att skratta. När vi var klara tittade vi på typ 25 min av Poltergeist 2 och sen sova. Tack igen älskling. Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0