Helgen och opepp på packning och pass

Åh, nu har jag haft min alldeles första blogg-paus haha! Vad skriver man då? "Hemskt ledsen för dålig uppdatering men det har varit så HIMLA mycket plus att mina lösnaglar välte".
 
Det har nog egentligen inte varit så mycket men jag har känt mig rätt slö. Helgen var bra men nu måste jag ner i tempo känner jag, annars kommer jag inte orka ta tag i allt. Måste få ge en snabb genomgång av vad jag gjorde:
 
I fredags bjöd jag in mig själv på middag hos mamma vilket var supermysigt såklart. Vi var kulturella och lyssnade på Edith Piaf och åt kyckling i ugn. Sen fick jag lite feeling och drog till stan och mötte beztis Jossan och hennes Daniel som satt på den här magibaren som Tobbe Trollkarl har öppnat. Så lite magi fick vi se och det är alltid kul. Sen var jag jättesugen på att dra vidare men det ville inte mitt entourage så jag åkte hem istället.
 
I lördags var det fet fezt hos Sanne, en polare som bor i studentboende mitt i stan. Fantastiskt rolig fest, de hade styrt upp som fän med rökmaskin, discoljus och fet ljudanläggning. Så det var ett jävla snurrande mellan våningar och olika peeps men kul hade vi.
 
I söndags var det kalas för min gudis Zacke som fyllde tre och såklart storasyster Siri som fyllde 16. Herregud vad tiden går. Vi åt korv och pratade tatueringar och kramades massor.
Jag o Sirpan
 
Jag börjar bäva mer och mer för att packa, haha. Ska ju både packa ner alla mina stuffz från lägenheten (flyttpacka IGEN, det känns som att jag inte gör annat) och även försöka narrow my style down to en jävla väska som jag inte ens ÄGER än. Det suger ganska hårt. Ska tvinga någon att komma hem till mig och hjälpa till.
 
Juste, hämtade nytt pass igår. Haha det är den fulaste bilden på mig någonsin på det passet. Men vafan man blir väl aldrig snygg på passbilder eller? Någon som har en snygg passbild?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0