igår o idag

Hej kära ni,
Sitter och laddar på hostlet efter en fantastisk dag i Camden med faster Jessica, 'farbror' Henric o kussen Anton. Vi knallade runt i mer än två timmar, det finns så oändligt mycket att titta på! Jag börjar ångra att jag packade så mycket kläder, hade velat handla en massa coola grejer där. Well well. Vädret är i alla fall fantastiskt, solen skiner och det är skinnjacke-väder. Så jävla gött.
 
Igår hade vi det också toppenbra, jag o fam Gänger möttes upp på en pub vid Paddington Station och därefter tog vi bussen till Soho för o hitta nånstans att käka. Efter en rätt lång promenad hittade vi slutligen ett ställe som inte var smockfullt men väldigt mysigt ändå! Sen tog vi en sista öl på en pub innan det var dags att åka hem o sova.
 
Familjen Gänger på Pride of Paddington
 
De hade ett erbjudande jag LÄTT ska nappa på!
 
Snart ska jag iväg och jobba mitt första pass! Fan vad nervös jag är. Wish me luck.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0