Jag är ett geni

OK hörrni. Vet ni att ni har att göra med ett geni av sällan skådat slag? Med hjälp av ihärdigt tänkande och googlande har jag lyckats klura ut vad skådisen som var förbi mitt jobb igår heter! Det var inte lätt kan jag säga, jag var rätt så säker på at han varit med i en Beck-film och att han spelade någons pappa, så jag gick igenom hela listan och insåg att det förmodligen är han som spelar pappan i Pojken i Glaskulan, och MYCKET RIKTIGT! Per svensson heter han och är egentligen mest aktiv på dramaten:
http://www.dramaten.se/dramaten/Medverkande/Skadespelare/Svensson-Per/
Men det är deffi han.
 
ÅH, vilken lättnad! Ni anar inte.
 
Så, nu kan vi andas lugnt igen.
 
Jag hade faktiskt gissat att han var mer teater-typen, det märkes på hans sätt. Teaterskådisar har en väldigt speciell närvaro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0