Men jag ÄR inte från Australien!

Hej alla fina rara galna virriga männsker som ramlar in här!
 
Jag ville bara börja m att skriva att jag verkligen, verkligen försöker hinna svara på alla kommentarer men det är svårt när det kommer så många.
 
Det där var ett skämt, haha ingen kommenterar ju! Jag ser att ni är typ 10 pers som kommer in om dagen, vore nize att få höra en rad eller två från er, var inte blyga ;)
 
Jag har det fortfarande jättebra, har dock varit ute tre dagar i rad så lite schleten är man allt. Har haft galet kul men idag sitter jag i pyjamas på hostlet och tittar på när alla andra dricker. Ser hur allt sakta men säkert faller sönder ikring mig, hör hur ljudnivån stiger och stiger och någon skrattar lite för mycket åt ett dåligt skämt. Naaw men de är tussiga ändå. Tossiga men tussiga, mänskerna här.
 
Igår var vi ute några från jobbet och hade aaaaskul! Vi gick till en schysst pub och tog oss några järn och sen var det ett liveband som lirade så vi dansade loss. Blev ngn öl för mycket men det är välan ok nån gång då o då. Haha alltså det är en kille på jobbet som är så otroligt jävla rolig, jag sitter och skrattar för mig själv nu när jag tänker på allt roligt han säger. Daton guppar i mitt knä. Svårt att förklara varför men verkligen, hysteriskt rolig.
 
Och imorgon är det julafton, är ni glada då? Jag kommer att vara glad för jag ska få fira svensk jul med en jobbarkompis o några polare till henne. Igår berättade hon för mig om alla grejer de hade varit o handlat på IKEA, sill o grejer, alltså jag kan knappt vänta!
 
Ja ja. Men men. Folk tror fortfarande hela tiden att jag e från Australien, vad är GREJEN??? Vet inte var jag har fått den accenten ifrån.
 
God jul älsklingar.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej kusin!!
Det verkar som om du har fantastiskt kul och att du har hamnat helt rätt på jobbet!! Igår bokade vi London så vi kommer 8/2!
Nu ska jag väcka F och börja fira jul, det är faktiskt julafton! Saknar dig lite extra just idag faktiskt.
Massa kärlek och en riktigt härlig jul!!
Puss Anna-Karin

Svar: Åååh hej underbara fina Anki, God Jul! Och tänk att ni åker bort imorgon, det blir väl underbart? :)ÅÅÅH vad härligt, det gör mig verkligen hur glad som helst! Det känns lite tomt utan er och särskilt idag. Hoppas ni får en toppenjulafton och tar hand om er i kylan och myser åt mig med!
Ett ton kärler och KRAMAR!
Dickany

2012-12-24 @ 08:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0