Men ok.

Vi provar igen.
 
Julfirandet igår var succe! Vi hade så jävla mysigt med all julmat ni kan tänka er, Karl-Bertil, snaps och julisar. Jag fick två julisar! Det var rätt skönt att slippa snacka engelska en hel kväll och bara mysa sönder. Åh, det var fantastiskt. Åkte hem och sov som en julgris pga mätt och lite lullig.
 
Lite drygare var det idag, jag var inte bakis eller nåt bara lite nere. Hade hemlängtan och ville vara ensam, hade helst velat sova hela dagen men kunde inte. Bestämde mig till sist för att sluta vara en gnäll-kärring och gå upp. Sagt och gjort, jag gick upp, handlade lite mat, kollade TV. Plötsligt kom värsta flocken människor och jag fattade inte varför, men blev sjukt irriterad då jag bara ville vara ensam så jag flydde upp till receptionen där min favvo turligt nog jobbade. Jag satte mig där i några timmar och vi hade sjukt trevligt, en löjligt gullig tjej från spanien anslöt (hon var också ledsen pga avsaknad av familj) och ja. Sen har kvällen flutit på rätt bra, lagade pasta med en italienare över axeln som ba försökte tala om för mig hur jag skulle göra tills jag fick nog och vrålade åt honom att sluta (nä men OK inte riktigt men nästan), har haft flertalet intressanta diskussioner om både det ena och det andra och all and all mår jag bra just nu. Vill bara åka till jobbet igen, det är där den största lyckan finns just nu. Rätt otroligt är det hur mycket kul som händer där, är det inte levande renar i foajén så är det en man som kan försätta sin egen axel ur led.
 
Hoppas alla ni som läser har haft det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0