Mysdag

Har varit så sjukt seg idag efter att ha fått sova typ 4-5 timmar (var tvungen att gå upp innan 10 för att checka ut och in i ett annat rum), så jag har faktiskt mest hängt här på hostlet och myst. Lite synd iofs eftersom att det har varit superskönt väder, men man kan inte tvinga sig till att vara ute bara för det.
 
Det bor en väldigt rar finländsk tjej i samma rum som jag, hon kom in nyss med sin mamma som berättade att hon ska flytta hit i sommar då hennes kille bor här. Mamman alltså. Hon tyckte ju att det var lite jobbigt att flytta utomlands med tre döttrar, herregud det kan man ju förstå!
 
Nä, nu ska jag göra mig i ordning för ikväll tänkte jag hooka upp med min faster med familj, det skall bli mycket roligt! Har sett fram emot det hela dagen, haha.
 
Här ska ni få se en bild, har faktiskt inte ens orkat sminka avmig sen igår men jag bjuckar på det (och i framiden lovar jag mer än bara macbookbilder tagna på mig själv men det är det ni får i nuläget, bara tacka o ta emot ;)), visst är det n härlig migränorange färg på väggarna?
 
kram så länge! Nu ska jag ta en låååång dusch
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0