Näe jag vet inte riktigt va.

Tack för alla fina kommentarer va! Gör mig lika glad varje gång, och jag får en stund leka att jag är känd storbloggare med tusen miljoner läsare osv.
 
Men det är jag inte!
 
OK, om det här rummet då. Grejen är att det var tyvärr lite av ett waste of time, själva rummet i sig var fint och även badrummet var fräscht, lite för fräscht eftersom att han som äger huset verkar hysa fobi mot bakterier. Bara det är ju lite skumt. Området var verkligen inget att hurra för, bortom Seven Sisters och det är ett ganska risigt ställe till att börja med. Jag kände mig rätt malplacerad. Sen så berättade hurägaren (som om det vore övervägande positivt) att det finns en massa övervakningskameror överallt på gatorna i närheten, men jag blev då mest orolig för varför det skall behövas där egentligen. Resten av huset förutom sovrum, kök o badrum var rätt risigt, och lite obehagligt tyst. Det bodde liksom spänning i väggarna. Ingen glad plats, jag kände att om jag skall bo här så måste jag vara på min vakt lite. Sen så kom det ut en sur kinesisk tant från ett rum som blängde otäckt och det var ju inte alls trevligt. Nej hörrni, det blir till att leta vidare. Får ca ett mail i timmen från siten om att nya rum dyker upp och att folk svarar på annonsen så jag kör på!
 
Mer då? JO, åh, igår på jobbet (jag jobbar på Ripleys Believe it or not Museum). En svensk sån här vad-heter-han-och-vad-har-han-varit-med-i-nu-igen-skådis dök upp med familj! Jag smög runt dem ett litet tag (jobbar i Foajén m att liksom presentera museet för folk för att väcka intresse), och mycket riktigt, de talade svenska alltså måste det vara han. Jag låtsades överhöra svenskan och ba "ååh är ni svenskar, vad kul!" Han, mannen (vad HETER han, vad har han varit MED i!?) tittade på min namnbricka och ba "Ja vad trevligt fröken Dickson, har du en bra kväll?" och så pratade vi en stund och de var verkligen supertrevliga och de lovade att de skulle svänga förbi imorgon (läs: idag) för de skulle se Matilda igår. Om jag ser dem, skall jag våga fråga vad han har varit med i? För det stör mig enormt, jag kommer inte att komma på det. Han har typ spelat nåns pappa nån gång i nån deckare tror jag. HAHA. Ni fattar. omöjligt.
 
Åh jag sitter på Starbucks nu då jag skall byta hostel för nyår idag och måste döda tid. Så jävla snabbt wiffi, äntligen wihiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0