Pigg och mår bra och nu får ni allt hålla tummarna...

...för jag fick ett brev från min bank som skall kunna intyga min adress (för er som inte orkar gå tillbaks och läsa, HSBC bryr sig inte om min adress är i sverige bara jag kan bevisa att jag bor någonstans), och hoppas verkligen att det räcker. TACK igen SEB for the effort och det dyra portot haha.
 
Vet ni vad ni ska få nu? Ni ska få en bild på min favvo, Magnus Uggla-kopian (if you ever stumble in here and dissaprove of this man, just buzz off ;) ) ;
 
men vad FAN. Så blev den sned. Åh jag orkar inte vända och jag vet inte hur man gör. Det får vara så, ni får leva med det. Men där e han i alla fall. Som spelar bra indie-musik för mig när jag är ledsen. Tussen!
 
Har just ordnat till allt med hostel kring nyår, det blev lite strul IGEN men allt har löst sig. Så just nu känns allt rätt bra. DOCK får jag inte bli för bekväm med hostel, det kan sluta med att jag stannar här för länge och blir helt knäpp.
 
Det är så sjukt. Saknar fortfarande inte Stockholm. Det känns som det lite halvtrista exet man är rätt glad att man ändå dumpade. Herregud, nu är jag här igen och jämför städer med relationer men det är väl ändå rätt fair?
 
Man blir sjukt patriotisk dock av att bo utomlands har jag märkt! Pyste av stolthet igår när "män som hatar kvinnor" gick på BBC, typ SKREK rätt ut och ba blev helt lyrisk. Det var den svenska versionen också, odubbad, KOM IGEN det är rätt coolt? Speciellt när man har i åtanke att den gick precis efter "sagan om konungens återkomst".
 
Berättade jag att jag skällde ut en italienare i förrgår? Ja det gjorde jag visst. Läs inlägget från juldagen om ni blir nyfnikna :)
 
Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0