Primark ftw

Oooh juste, hade fyra timmar att slå ihjäl igår efter ett möte på jobbet så jag passade på att gå till primark! Tror ni jag hittade nåt eller? Haha alltså allt jag har på mig idag (ok nästan) är därifrån. Ska bjucka på ett litet litet smakprov:
Scarf, 3 pund, örhägen 5 pund, skjorta 12 pund (inte jättebilligt men den är faktiskt svinsnygg, coola detaljer på fickorna men de kom inte med).
 
Alltså jag handlade för ca 50 pund men fick 2 skärp, ett par örhängen, ett halsband, ett par bysser, strumbyxor, ett par paljettshorts, en scarf, en bolero, en skjorta och en cardigan för det. Och allt var snyggt. Kom igen, det är faktiskt sjukt bra. Sen kunde jag inte hålla mig på forever 21 från att köpa den här jackan:
Vilken ligger ute för drygt 40 pund på siten men var på rea i butiken, så jag fick den för 27 pund (ganska precis 300 spänn). Jag känner mig helt sjukt läcker i den så det var verkligen perfa. Men nu är det slutshoppat för ett tag, jag måste tänka på min ekonomi. Men vadå, jag måste ju få köpa lite julklappar till mig själv.
 
Det är så roligt att det mesta är så billigt här! Mat, öl, drinkar och kläder är billigare än i sverige och folk blir så chockade när jag berättar det för dem! De flesta upplever London som den dyraste staden i världen, och visst, boende och kollektivtrafik är dyrt (dyrare än i stockholm menar jag nu) men allt annat känns faktiskt svinbilligt även när jag räknar med pundens faktiska värde och inte låtsas att den står i 1 pund=10 kr.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Cool jacka!! Såg ett program om London igår och tänkte på dig, du det finns gott om pubar och häftiga människor i den där staden. Roligt att läsa om dina nya äventyr, det går ju superbra för dig och balla kläder hittar du. Ha det bäst! Nu är det dax för tre varv till Arlanda :) Kram

Svar: Jaa alltså jag har så sjukt roligt här! Känns som att jag har kommithem :) Kul att du kommenterar, haha se nu till att köra på med tågen så lovar jag att ta dem varje gång jag kommer och hälsar på hahahahha. Kram!
Dickany

2012-12-22 @ 15:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0