Två bilder från idag

 
  
Exakt såhär ser jag ut just nu. Jag vet inte om det syns, men jag upplever en njutningsfull skräck. Jag trodde verkligen att jag vid det här laget skulle ha hunnit få värsta ångesten men faktiskt inte! Det känns bara kul och häftigt! Imorgon smäller det! Imorgon flyttar jag! Åh, vad jag längtar!


Den här fantastiska bilden har jag saxat från Arlanda Express' instagram nu igen. Alltså jag vet inte vad det är som gör att jag ser ut som en liten boll men jag skyller på att tröjan är nytvättad och liksom klämmer ihop min kropp på konstigt sätt. Till höger om mig sitter min ersättare på jobbet, Anna, som har varit fantastisk de här dagarna. Så otroligt mycket info har jag knölat in men hon hänger med och visade idag prov på att hon har tagit in det också, haha! Hon kommer att göra ett kanonjobb. Go girl!
 
Jag måste abra berätta en väldigt rolig sak som hände. Det ringde en försäljare till företaget och jag liksom skojade med honom lite grann och han blev rätt tagen på sängen och hela samtalet blev väldigt komiskt. Jag fick honom att komma av sig i sitt sälj, och ja men ni hajar. Det var ett kul samtal! Ganska precis efter det var det dags för Anna att få sätta sig och börja svara tyckte jag. Sagt och gjort, och bara några minuter senare så ringer det igen. Annas första samtal! Hon svarar superbra men jag hör hur hon liksom plötsligt blir helt paff och inte riktigt vet vad hon ska säga, så jag sätter mig beredd att hjälpa till när samtalet avslutas.
 Då vänder hon sig till mig och ba "Det var den där säljaren igen som sade att han skulle bjudit ut dig om han inte hade haft en flickvän".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0