Väska, mamma, packa

Jag har skaffat en väska!
 
Eller skaffat och skaffat. Jag fick den i julklapp av min älskade mamma! Tack finaste finaste mamma.
 
Jga är faktiskt där och skriver just nu, på en lite äldre dator som känns safeare att ta med på resan än min relativt nya. 
 
Har haft en sjukt mysig helg. Släktmiddag i fredags på Gyldene Freden, mormor höll i spakarna och vi hade så sjukt mysigt, och så lite efterdrinkar på Gondolen. fick en rtt stor klump i halsen där, men skriver mer om det sen. Sist men inte minst drog jag ch mötte Josefin på Garbos i sumpan och sov där.
Lördagen spenderades i horisontellt läge framför Criminal Minds tills det var dags att åka in till stan och möta Cicci o Linda på middag på Jensens! Blev en mysig middag och så åkte ajg till Jossan o sov där igen.
Söndag, idag, har varit ett litet nomadiserande faktiskt. Åkte först till kusin Anki och bakade (mysigt trots att degen helt enkelt inte ville jäsa just idag), sen en liten snabb glögg hos moster Fia som bjuckade på lite pepp (hon har också bott i London, under ett år, så alla råd och tips är ju guld värda), sen började jag packa och nu är jag hos mamma och vi har ätit fisksoppa!
 
Ohyes, jag har börjat packa! Har gått igenom hall, sovrum och badrum och imorgon kväll tar jag tag i kläderna med hjälp av bästis Josefin som skall få långlåna sånt som jag gillar man helt enkelt inte har plats att ta med mig.
 
Vad skulle jag göra utan familjen och vännerna? Allvarligt talat! Ni hjälper mig att fixa och dona, kommer med tips och råd och trots att mycket har blivit besvärligare än jag trodde så har jag klarat det, tack vare er! PUSS och god jul eller vad man ska säga haha jag bjuder igen när ni kommer och hälsar på, då ska ni få öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0