Boendet...

...ser ut att ha löst sig kring ankomsten i alla fall, fan det var inte så illa att ringa ändå må jag säga. De hade inte tillgängligheten för alla rum på hemsidan så på hostelworld såg det bättre ut, dock måste man vara på plats för att boka veckovis, så jag bokade bara en natt, men han var rätt säker på att det skulle finnas kvar då när jag kommer. Tur! Dock kvarstår problemet kring nyår (det är fullt från den 28:e dec), men det är ju långt till dess. Såg att det fanns rum på ett annat hostel, dock SVINdyrt såklart men det hade jag nog räknat med ändå. Kirstie, Aussien jag träffade där sista kvällen, sade att det hade varit samma sak kring London OS:et. Så jag planerar att boka in mig svindyrt kring nyår men kolla runt på plats efter andra alternativ och isf avboka. Lade in en cool nyårsbild för o göra er avundsjuka ;) Nyår i London lär ju bli fett. Skitsamma att jag kommer att vara hemlös.

Kommentarer
Postat av: Camilla

det kommer ga jattebra och London ar underbart!!
Lycka till med allt

Svar: Åh, tack! Det kommer små stötar av tvivel ibland och då är det peppande att få höra.
Dickany

2012-12-02 @ 21:33:31
URL: http://camillastenmark.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0