Bror+Danny+Helg

Vill börja detta inlägg till att tacka min bror för att han är världens bästa bror! Taaaack!
Fin bror på fin bild tagen av brors fina sambo Amanda.
 
Vidare ville jag bara skriva av mig ang en jättekonstig dröm jag hade häromnatten. Jag drömde att jag och Danny Saucedo
hade värsta romansen, haha. Det var en ganska verklig dröm, när jag vaknade så fick jag värsta chocken o ba "Shit, jag var ju på dejt med... nä, just det". Skum grej, är ju inte riktigt min typ av killä men mitt sjuka lilla sinne försöker kanske säga mig någonting. Att jag ska sluta hänga med sluskiga, no-good rockkillar, hähä.
 
Jag vet inte vad jag ska förvänta mig av den här helgen, ärligt talat. Känner mig lite off, men det brukar ju å andra sidan göra att man blir mycket piggare och gladare sen. Ska i alla fall inte göra något produktivt eller vettigt, eller ok, idag måste jag städa för det kommer lite gäster men det går nog fort. Försöker jag intala mig i alla fall. Men det blir inga reseförberedelser. Måste ta lite leedigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0