Har ju inte...

...berättat om min helg heller. Det blev en billig helg, hemmafest för hela slanten!
 I lördags rockade vi ända till 9 på morgonen, såatteeh... kanske inte var så bra med tanke på att jag hade en begynnande förkylning redan förra veckan. Mycket riktigt segade jag till mig i måndags och var hemma från jobbet både tis och ons. Fy fan. Nu är det bättre förutom att jag har en yrsel från helvetet som tyvärr inte riktigt bättrar sig. Det är väl stressrelaterat eller nåt.
 
Börjar ledsna lite på den här stressen nu. Den äter upp lite av glädjen. Försöker verkligen att ta tag i allt på en gång och det känns verkligen att det inte riktigt är rätt metod. Anledningen är ju dock att jag har insett att det är två veckor kvar, det är fan inte länge. Vill ju kunna glädjas så länge som möjligt och det är ju svårt så länge en massa skit ligger i luften och härjar.
 
Nä, nu ska jag sluta gnälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0