Julen...

...får verkligen ta ett steg åt sidan i år. Alla som känner mig vet att jag brukar vara i det närmaste lite obehagligt besatt av julen, men så är alltså inte fallet i år. Snubblade in på Rustas totalt julpimpade hemsida för att leta resväska och det brukar vanligtivs få mig helt ur balans men inte nu. Lite trökigt men så är ju livet osv.

Resväska ja. Det slog mig ju nu att jag skall fårsöka få med mig typ en årsförbrukning av kläder, och det är ju JÄTTEMYCKET! Jag har ingen resväska som rymmer så mycket!
Den största de hade var den rosa, nu vet inte jag var bilden hamnade i inlägget eftersom att jag inte är någon PROFFSBLOGGARE, den är väl där nånstans, men den är 77 cm (Man ba: på höjen? Bredden? Diagonalen? I stjärten?) och, rent SPONTANT, lät inte det så mycket. Men vad vet jag osv osv herregud jag kan inte avsluta det här inlägget på ngt snyggt sätt känner jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0