Verkligt och märkligt

Stegvis kommer den, känslan av att det här verkligen blir av. Konturer börjar formas, jag kan så smått sätta mig in i sammanhanget och på det hela taget känns det befriande. Snart är jag fri! Snart är jag i en stad där jag inte känner någon särskilt väl och har alltså alla möjligheter i världen att utvecklas.
 
Började kolla så smått på fasta boenden i London idag, insåg att det kommer att bli ett jävla meck. Det visste jag väl iofs redan från början, men ändå. Visste att det var ett meck men inte ett JÄVLA meck. Det är skillnad. Det är tydligen lättare att hitta dubbelrum än enkelrum så jag kanske helt enkelt får försöka hitta ngn att hyra tillsammans med, tänker ju naturligtvis på en gång på Australiensiskan jag träffade på hostlet. Vi kanske kan alliera oss på något sätt.
 
Annars gick allt bra igår, han som kom och tittade på min lgh verkade hur bra som helst och även intresserad, så händer inget akut är väl det mer eller mindre klart.
 
Haha gud vad tråkig den här bloggen blir om inget går fel snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0