Bildbomb! Har snålat med det, lite

Efter ett jobbmöte gick vi för att dricka bitch-coffee i Soho. Försökte få med Sean och hans snygga dojjer
Älskar att "health"-hyllan är den med en massa jävla godis. Inte mitt första val om jag ska äta nyttigt men vem är jag att tala om hur andra ska leva sina liv etc.
Bilder på min älskling i Edinburgh! Bäääzta helgen!
Bild från Maggie D:s! Ska skriva mer om henne snart, har lovat. Fett cool tjej!
Mer Edinburgh, sista kvällen när vi ahde handlat nya klänningar och hamnade på ett fett coolit litet ställe. Edinburgh fick många pluspoäng!
Min stilige bror! Förlovad och allt, ja herregud.
Pabi kan inte vara normal på bild, men fin är han, och här försöker han visa tårtan jag gjorde till mitt födelsedagskalas.
Jättegammal teckning jag hittade i ett block
Mitt porträtt på mig själv och två kollegor till vårt kalas imorgon! Reuwligt!
Hatar blogg.se, varför hamnade den här bilden här? Helt fel. Den skall i alla fall illustrera mitt nissnöje med hur Stockholm såg ut när jag kom över förra helgen, haha, hade längtat efter grönska men möttes av brunska.
Krister Henriksson spelar Doktor Glas vid Leicester Square! Skulle vilja se den, fan!
Och den här bilden försökte ajg lägga in som nr 2 men, som sagt, blogg.se suger ibland <3 Fina underbara Ludovic när vi hade bitchkaffesession. Han ville inte bli fotad men han är ju jättesnygg.
 

Så, täntke att den här bloggen varit så bildfattig. Ville dela med mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0