Påsk

Jag glömmer hela tiden att det är påsk! Kanske för att det fortfarande är så in i helvete kallt här.
 
Det är så kul på jobbet för man märker verkligen att svenskar är ett så himla, vad ska jag säga, flitigt folk. Detta för att de alltid är först ut bland turisterna. Då jag har mina tidiga pass på jobbet är alltid när jag träffar flest svenskar. Enligt mina kalkylationer innebär det att trots att man som svensk är på semester, så ställer man alltid klockan. Stämmer inte detta? Hur gör ni när ni semestrar?
 
Gud vad jag är trött nu. Har blitt en del kalasande på sistone, idag var inget undantag då jag svängde förbi the glasshouse stories på ett par tre cider med Sean från jobbet. Hänger mycket med jobbkompisarna nu. Vilket är kul! Det är otroligt vilken tur jag har hela tiden med att hitta kul folk att jobba med.
 
Städade mitt rum nyss så nu ska jag lägga mig där och sova. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0