Tja.

Herregud vad jag är trött på mitt utslag på armen nu. Pga ont var det stört omöjligt för mig att somna igår förrän sent som fan, vilket gjorde att jag var tvungen att strunta i ett möte på jobbet imorse. Kändes lite onödigt att gå upp när man ju faktiskt väl ligger och sover då. Så jag mailade dem och hoppas de inte blir sura. Nog om det.
 
Idag är jag alltså helt ledig, och hade väl en massa planer på att åka till typ Brick Lane och shoppa men jag pallar nog inte det. Skönt att bara stanna inne, fixa lite, ta ett bad, boka biljet ttill Sverige för sommaren osv. Ska ju tillbaka och jobba på Grönan i tre mån om inte ens en månad, så det är hög tid för det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0