Vilken DAGH!

Berättade jag att jag blev biten av bed bugs i Edinburgh?? Har fått jordens äckligaste och jobbigaste utslag och det kliar och gör ont på samma gång. Fy FAN.
 
Har jobbat som en dåre idag! De utfärdade en säljtävling för oss i foajén pga seg dag som jag GIVETVIS vann. Haha. Det var kul, älskar att tävla. Nu är jag himla trött bara. kan va för att jag var ute igår.
 
Vad mer, vad mer... Jo, jag kläckte nyheten idag på jobbet att jag försvinner över tre månader. De blev inte glada och det är ju bra, hehe. Jag fick lova att komma tillbaka i höst och så. Det gör jag nog.
 
Ser inte fram emot nästa vecka, ska bli meckigt och jävligt att flytta runt hos polarna. Grejen är att det handlar om så många som sex dagar och då vill jag inte crascha hos en och samma hela tiden, känns bättre isf att ta typ tre nätter i taget hos två stycken. Men mer eller mindre alla jag har pratat med har erbjudit sig så det är ju himla bra. Fint va? Tänk vad folk är bra ändå. Vi har pratat om det också, jag och min hyris, och han har förklarat varför det är viktigt för honom och jag förstår. Det har kulturella grunder och jag ser på honom att han önskar att det inte var på det här viset och jag har bestämt mig för att inte vara arg. Han säger att om jag VERKLIGEN inte kunnat lösa detta hade vi såklart kunnat fixa det på något sätt men nu kan jag ju lösa det. Plus att han har faktiskt gjort en hel del schyssta saker för mig de här månaderna. Blir ett äventyr nästa vecka, haha!
 
Ja, ja, hörrni. Så det kan gå. Vädret här är iallafall strålande fint, solen skiner och det är varmt! Jag ränner omkring i min jeansjacka och fryser inte. Var till och med varmt igår efter mörkrets inbrott, när vi knatade omkring i Soho för att fira Nick hade jag inte ens min scarf på mig.
 
Det blir kul på tisdag! Vi är sjukt många som fyller år nu och ska fira. Satte upp en lapp på jobbet och bjöd in alla till att fira med oss och redan har en förutom vi tre som "hostar" skrivit upp sig som födelsedagsbarn. Det blir kul!
 
Nä hörrni nu ska jag ägna lite tid åt mina utslag. De gör ont som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0