Jävlar.

Jag har inte varit sjuk på evigheter nu - alltså sådär hysteriskt hypersjuk. Och nu blev jag plötsligt hängig, glansig på ögena, varm och har en konstig (såsaktig) konsistens på eeeh vissa substanser som kommer ur en plats på kroppen där solen aldrig skiner. Om man säger. Usch, förlåt för den detaljen. Jaha, vad gör man nu då? Jag har inte tid med det här. Imorgon ärre jobb och Tjockisjul med mina housemates, tisdag jobb och Hobbit 2 med min vän från Ripley's, onsdag jobb o rep m Andy, torsdag vet jag inte, sen på fredag kommer ju min älskling! Jag får helt enkelt ge Night Nurse ännu en chans och hjälper det inte får jag fake it till I make it. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0