Typiskt.

Nu blev jag pigg igen. Eller det är väl bra men jag måste ju sova för typ en timme sen hehe. Men jag började koka potatis och slå in julklappar och det var så mysigt och så kom mina housemates och var gulliga och jaja nu är det som det är. Blablablaba ok nu ska jag fössöka sova gonatt. Härlig helg ändå.
 
MEN PLUS ATT JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD och sprallig, för snart kommer Jossan och sen ska jag få vara med min familj i flera dagar gaaah fatta den lyxen!? Har precis checkat in mitt Ryan Air-flyg och det gick bra och jag har skickat boardingkortet till Jossan som ska printa och ta med sig hit och ja så ere. Wiiie. Fata att jag ska ha nästan en vecka ledigt. Sex dagar. DET ÄR JAG VÄRD osv osv pusssss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0