Yes!!!

Kom precis hem efter en otroligt mysig kväll med min älskade pappa. Jag har varit nervös hela veckan att något skulle hindra hans flyg, speciellt eftersom det talades om en storm som dessutom verkade krocka med avgången, alltså jag har varit ett litet vrak. Så när det började nalkas avgång, verkade mycket riktigt stormen ha nått stockholm och arlanda och jag satt som en besatt hela dagen och kollade arlandas site för nyheter om avgångar och dylikt, och det var försening på försening och inställda flyg men till slut lyckades jag ändå hitta info om att pappas flyg verkade ha lyft, något försenat. Det räckte dock att veta att det hade lyft för här var det bra, klart väder så då kände jag mig lugn. Sen åkte jag till hans hotell och vi fick tag på varandra och jag visste att han hade landat och det var så underbart att få se honom, min lilla pappa, få krama på och prata med på riktigt.
 
Det visade sig att planet var överbokat också och att han blivit erdjuden typ 2 500 kr för att åka med nästa, och det planet blev försenat med flera timmar så jag är så glad att han kom med det ursprungliga. Fattar ni, det var på håret alltså!
 
Vi hade en toppenkväll, åkte till knightsbridge för middag, gick förbi harrods som ju är helt fantastiskt på kvällen, hittade en gömd italiensk restaurang som var grym. Sen gick vi till en liten pub och tog en öl och nu är jag här. Imorgon ska vi äta frukost på ett cafe som ligger nära hans hotell, sen promenera till mitt hus och sen gå runt i ealing och kolla, sen blire st pauls, borough market och tate modern och ja sen får vi se. Underbart helt enkelt!! Tack och lov att han kom fram. Är så glad för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0