Dagens bakslag också.

Just fan, det gick tyvärr inget vidare med den där auditionen jag var på för typ en månad sen. Fick ett mycket TREVLIGT mail idag där de tackade mig men nej tack och så var det med den saken. Tur att man är vuxen nu och kan hantera såna saker utan att få känslomässiga utbrott men DE KAN FARA ÅT HELVETE HELA BUNTEN! Skämt åsido, det är ju alltid ledsamt att uppleva att man inte nått upp till kriterier för saker man vill göra men bajs och korv så är livet och nu talar vi aldrig mer om det.
 
Andra bakslaget är att jag ännu inte fått pinkoden till mitt nya bankkort som kom! HAHA! Ni som inte hängt med. Först var det skitsvårt för mig att skaffa bank pga byråkrati. Gråt på Burger King, turer fram och tillbaka, slös av tid och försenad lön. När det så äntligen gick i lås, så var mitt namn felstavat på kortet när det skickades till mig. När så det nya kom, med rätt namn på, så kommer det ingen pin-kod! Har väntat i ett antal veckor nu och det verkar ju bara helt enkelt inte dyka upp.
 
Suck, hörrni. Jag skrattar och typ suckar om varannat. Tur är att det gamla i alla fall fortfarande funkar. Jag har alltså TVÅ kort nu. Ett med fel namn som jag använder med kod och ett med rätt namn som jag använder för att betala på internet.
 
Nu när allt är lite lågt så förgyller jag min dag med att tänka på det här:
Helgen med mamma och mostrar och hur mysigt det var. Här på den franska restaurangen, önskar att jag hade fotat inne i stora salen också dekorerad med blommor i hela taket.

Något som inte gör mig lika glad men som gör mig... ok glad är när jag var och simmade häromveckan:
Det var så fint i repan där. Tyvärr inte lika fint där inne men man kan ju alltid låtsas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0