Dagens stora lycka...

...är en sak som jag inte får skriva om än men det handlar om en nyhet som jag fick reda på igår (OBS det rör  inte den där auditionen för typ en månad sen, har inte hört något om det än) som gjorde mig så glad att jag grät och var sprallig hela kvällen igår,
 
och det finns en sak TILL som jag har fått reda på som har gjort mig så lycklig så lycklig! Och det är att Kraftwerk ska lira på Roskilde i sommar!!! Ska ta och boka biljetten typ imorgon tänkte jag. Grejen är att jag inför årets bandsläpp inte riktigt har känt att de har haft något dragplåster som har gjort att jag har velat kasta mig över datorn och boka men THIS IS IT! Så imorgon kirrar jag biljett, för att se dessa herrar:
OBS jag struntar i att det typ bara är en eller kanske två kvar från originaluppsättningen som gestaltas på denna bild. Ni hajar ju ändå.

Snart ska jag ladda upp lite bilder men vi får se om jag hinner för jag ska ta långdusch (eller ett bad, ja fan det ska jag göra) och lägga ansiktsmask och sådär. Wicked.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0