Gud vad vare jag skulle skriva om..

...jo att jag kom VISST iväg och simmade förut! Fick välja mellan det och att åka och handla en semla innan jobbet och jag valde simma. Duktigt värre. Simhallen var helt OK fräsch men lite jobbiga duschar såklart. Bara fem stycken också, jag hann bli jättestressad innan det var min tur. Dock var det grymt skönt att simma, ska försöka börja jogga lite nu också. Måste hitta nåt schysst ställe att springa på bara, i närheten för det finns ju inte en chans att jag åker in till typ Regent's park och joggar. Haha! Noo way.
 
Ja ja. Vad annars? Semlan tar jag imorgon, oroa er inte. Innan jobbet. Blir perfa.
 
Jag har haft en produktiv kväll nu efter jobbet! Hittade en annons i nån blaska som låg öppen på jobbet att de söker sångare till nåt slags bolag skulle jag tro? så jag har slängt iväg ett mail dit, har även fixat bord till restaurang och drinkställe på lördag (det var fullt på vanliga så de skulle fixa bord på vip-hyllan, lyxigt värre), och gjort en lång lista med shopping vi måste kolla in. Håller även på att kämpa med att byta telefon-leverantör, o2 är alldeles för dyrt så jag ska byta till GiffGaff där jag kommer att få ut mycket mer för mina pengar. Nu blir jag bara stressad varje gång jag skickar ett sms typ, och så vill jag inte haa det längre.
 
Jag är trött och varför går jag bara inte och lägger mig? JAG VET INTE.
 
Nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0