Håll i er nu då...

...för här kommer äntligen (gryniga tyvärr) bilder på nya frisyren:
RIKTIGT kort den här gången! Speciellt på vänster sida, ser nästan ut som en lite utväxt rakning! Jag är dock supernöjd, det är riktigt häftigt och London-inspirerat (väldigt många går runt med liknande hårfärger som min) och faktiskt exakt den färgen jag försökte få till själv för några veckor sedan utan att lyckas!
OK den här bilden är riktigt muppig men tanken är att ni skall få en känsla av färgen i dagsljus. Coolt va? Ser ni hur det får min ögonfärg att poppa? Supernöjd!

Jag var så ängslig att inte hinna till jobbet efter salongsbesöket i onsdags, jag hade klart och tydligt förklarat att jag skulle jobba klockan två och var tvungen att gå absolut senast halv. Dock blev det först krångel med blekningen för mitt hår är tydligen jäkligt svårblekt, och de fick göra om ett par gånger. Sen när de började med det grå-lavendellila så insåg de att det skulle bli så jsukt snyggt att de ville visa upp det för japanerna men den visningen var kl två och jag vägrade vara sen, jobbet går först. Sen kom salongschefen och blev sur på färg-stylisterna för att de inte kunde visa upp mig men då sa jag att jag kunde komma förbi nästa dag (torsdag) om jag kunde vara klar till 12:00 och det gick bra. Tur! så igår gick jag till salongen för tredje dagen i rad för styling och twirling och posing för japanerna som var så roliga. SEN skypeade jag med min underbara lilla Josefin på starbucks i nån timme, så jävla härligt. Vi planerar att dra till Barcelona över hennes 25-årsdag i April och det tackar man ju inte nej till, har alltid velat åka dit. Älskade lilla hon. Gud vad jag saknar henne! Sen var det lite mysigt för jag hade en svensk familj brevid mig på Starbucks (det märkte jag för de hajade till när de hörde min svenska haha), och vi pratade en stund när jag lagt på med Jossan och det var mysigt. Gullig familj från Varberg. HAHA det var så kul för de hade precis skickat in pappan i familjen för klippning på "min" salong och var lite rädda att han också skulle komma ut med lavendelpunkig frisyr. Det skrattade vi åt.
 
Så har jag jobbat massor de här dagarna. Det ahr gått mycket bra faktiskt, skrivet ett inlägg om det om en stund. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0