Hej hopp här håller jag på att sno bilder

men alltså jag har hittat en ny KÄRLEK i dessa:
Kakor med så in i helvete mycket choklad att om jag började gråta i detta nu så bestod mina tårar i choklad.
 
En förpackning innehåller fyra stycken och jag antar att det inte är meningen att man ska häva i sig två åt gången, men ikväll GJORDE jag det. OK? Bra så.
 
I övrigt hade jag en bra jobbdag, hade kul! Börjar känna mig rätt ruttad där nu, särskilt som vi har nya rekryter som precis har börjat vilket innebär att jag inte längre är New Girl! Känns skönt också att ha fått lite feedback (har fått i samband med omstruktureringarna vilket ju också har inneburit att vi alla i princip fått intervjuas för att behålla jobbet, lyckades med det, yay haha) och ja. Nu kör vi på.
 
Längtar för övrigt ännu mer tills alla mina besök kommer, haha jag kommer att vara helt sprallig hela veckan! Svårt bara att försöka bestämma vad vi ska göra, men jag antar att vi kan ta det lite som det kommer. Har några "key places" som alltid är klockers men sen får vi see.
 
Nu ska jag försöka sova, tidigt pass imorgon, man ba lycka till med den här sockerchocken haha. Varför kan jag inte bara äta en nattmacka som vettigt fölk?
 
Har förresten haft lite hemlängtan på senaste. Läser alldeles för mycket bloggar med snygga stockholmsbilder, och så har jag drömt så mycket om stockholm på senaste. Tur att jag får lite besök nu så ni kan stilla min längtan ett tag.
 
Gomelinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0