Igår, idag, imorgon.

Igår blev en bra dag! Jobbade, det var svinkallt men gick bra ändå, och sen mötte jag upp fina Veronica, en tjej på jobbet (inte samma som i tisdags) som är från Slovakien och jättegullig. Vi gick först till en mysig pub med superfina tapeter (glömde plåta) och sen när de stängde vid elva drog vi till Piccadilly INstitute som vanligt. Jag har egentligen inget emot PI men det är så mycket fölk där på helgerna och när man bara vill hänga och prata kan det ju bli svårt. Som festställe är det dock super, jag kan knappt räkna dansgolven och alla rum som finns med olika musikstilar, dessutom är alla rum temalagda. Jag älskar ju teman. De har ett disco-inspirerat med skivor på hela väggarna och ett stort dansgolv som har stora rutor på golvet som lyser i olika färger (ni vet va) och spelar 80- och 90-tal, sen har vi ett lite typ copacabana-inspirerat där man kan få låna en stråhatt om man vill där de spelar klubbhits, ett rum som är inspirerat av laboratorium (ungefär som Clinic Bar i stockholm fast labb istället) där det spelas old school hip-hop och bartendrarna bär labbrockar och serverar drinkar och shots ur provrör med kolsyreis så det ryker som satan. Det var där vi satt igår. Vi drack öl och sen kom Mary när hon hade jobbat. Vi hängde lite alla tre och sen var Ron tvungen att dra och då gick Mary och jag vidare till en buss som tog oss till Dalston där vi jagade klubb. Det mesta hade dock stängt eller höll på att stänga och då visste Mary ett ställe typ 5 minuter från min lgh med gång som stänger kl 5 så vi gick dit och dansade till stängning och sen köpte vi var sin öl på en närhandel och satte oss ute i London Fields och snackade. Mysigt! Bilder:
Bilder från PI, överst ser ni bord med glasskiva och under lite härliga verktyg, nr 2 visar en vägg full med dödskallar, 3an en muppig bild på mig och sist men inte minst: Maaary!
Hittade denna på toan, viktigt budskap!!

Idag har jag sovit til halv tre, och nu håller jag på att tvätta. Tog nyss en dusch, lyxade till det med en riktig långkörare och den här underbara duschcremen:
Som jag ju fick gratis i den lilla flaskan av den gulliga kassatjejen på Lush. Jag kommer dock ränna tillbaka och köpa när den tar slut så det vann de ju på i slutändan, haha. Den luktar så otroligt gott. Jag sitter i soffan och sniffar på min hand lite då och då som en mupp.
 
Nu är tvätten klar tror jag, ska hänga upp den illa kvickt för ikväll ska jag ut och fira en gullig amerikansk tjej som heter Annika (vi träffades på hostelet) som fyller år, och ska ha födelsedagsmiddag. Sen blir det säkert utgång men det tror inte jag att jag kommer orka med. Man ska dock aldrig säga aldrig!
 
Undrar vad jag ska ha pååå mig.
 
Imorgon blir en kul dag också för först ska jag jobba, men har bara ett kort pass. Sen ska jag möta upp Andy och vi ska gå på naturhistoriska museet! Det blir roligt, har alltid velat gå dit.
 
Näe men då kör vi igång den här kvällen, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0