I'm going... BLONDE!

Nu jävlar ska ni få höra vad jag har hittat på.
 
Jag ska färga håret blondt igen!
 
Såhär såg jag ut i det sist:
Ja, såhär såg jag ut en gång i tiden...
-
OBS eventuellt utspårad outfit beror på att jag var på fest med nittiotalstema, fokusera nu på hårfärgen inget annat tack.
 
SPÄNNANDE VA? Jag är själv vldigt excited, har verkligen längtat efter en förändring och nu jävlar kör vi. Kan verka förhastat men sanningen är att jag har funderat på detta så otroligt länge. Dessutom, håll i er nu, ska jag lägga i en ultraljus toning med lite lilarosa toner (dock ska jag inte haknall-lila hår) som ska göra det hela lite mer spännande. Så alla ni som kommer i helgen samt nästa, ni har en ny Carro att se fram emot!
 
Jag har handlat kräm, pulver, en plastskål, handskar och pensel på en butik i Dalston som jag hittade av en slump, och verkligen har allt för hår"vård" (obs att jag iofs inte ska vårda det särskilt mycket snarare slakta det lite grann). AAAH jag längtar, ska köra igång om ett litet tag, håll tummarna för att det inte smälter och rinner av min skalle!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0