"Ja det är banken!"

Juste, det gick bra på banken igår också. Hade tur och sprang rätt in i Mo som hjälpte mig att starta kontot från fösta början och han såg till att jag snabbt fick hjälp och övervakade även arbetet så att allt blev rätt den här gången. Nya kortet ska komma nästa vecka, håll tummarna för att det blir rätt nu!
 
Och nästa söndag, när Super-Systrarna har åkt (tror jag?) är det någon open mic-night nånstans som Andrew tycker att vi ska vara med på och köra nån av våra låtar (en är TYP klar eller texten men vi har inte satt den tillsammans än) och en The Doors-cover ('You're lost little girl', otroligt bra lite bortglömd låt, lyssna!). JAG VÅGAR INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0