Jajajajaja

Jag gick faktiskt tillbaka till biografen igår igen, för en kille på jobbet skulle se föreställningen kl nio. Dock slutade mitt pass halv elva men jag tänkte att jag säkert kan slinka in obemärkt sista halvtimmen, och mycket riktigt. Jag slank förbi kassorna bara för att komma lagom till slutet och där hittade jag kompisen från jobbet som var där med sin roomie. Efteråt satte vi oss på O'Neills för ett par öl och lite The Room-snack och sen var det hem och sussa som gällde.
 
NU är jag så trött, tänkte verkligen inte alls spendera såhär mkt tid framför datorn men jag har fått massor gjort! Håller på att planera inför i helgen när - håll i er nu - MAMMA kommer!! med sina fantastiska fina systrar Cattis, Fia och Helena och vi ska ha såå mysigt. Åååh tänk när jag får känna mammas lukt igen.
 
Har hittat två coola ställen i Shoreditch som jag tycker vi ska testa, en restaurang och en bar som båda enligt uppgift ska ligga väldigt gömda, men verkar otroligt balla, så det passar oss. Hehe.
 
Och vet ni vad jag ska göra imorgon? Jag ska ta mig till ett ställe som säljer svensk mat och liknande och köpa en semla. Blev så himla sugen idag att jag var tvungen att försöka ta reda på var i hela London det finns en semla och tydligen där. Lycka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0