Kunde inte låta bli...

...att ändå styla facet och håret för att se hur det kunde bli, och såhär jävla cp-snygg har jag fan inte känt mig på år och dar! Vilken skillnad lite spray, smink och andra kläder kan göra. Nu är kameran i den här datorn helt brutalt grynig men jag kan försöka visa:
Gjorde inte riktigt rättvisa för det ser mycket hetare ut irl (gud vilket självsmicker men lägg av, jag känner mig ju svinsnygg), jag önskar bara att den lila färgen hade synts lite mer. Den var dock sjukt billig och jag börjar sent imorgon så imorgon är det jag som åker tillbaka och köper mer och försöker en vända till. Det är sån tvätta ur-färg också så jag kommer ändå att behöva fylla på med jämna mellanrum.

Kommentarer
Postat av: nicole

så jävla snyggt!!!!! fan så vill jag också se ut <3

Svar: Tack fino, de e bara o klippa och färga ;) haha! PUSS fina Nicole
Dickany

2013-02-12 @ 23:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0