Lat igen

Alltså vad är mitt PROBLEM? De senaste dagarna har jag varit fruktansvärt lat. Har legat och dragit mig med datorn i sängen i typ två timmar idag fast jag borde ägna mig åt annat. Till mitt försvar håller jag på att power-kurera mig mot en vidareutveckling av förkylningen som reared it's ugly face häromdagen och tackar som frågar, det går faktiskt bra! Har aldrig tillfrisknat såhär snabbt förut. Frågan är dock om jag idag inte bara stannade kvar av ren lathet.
 
Måste passa på och nämna också, att min flatmate gjorde den mest gudomliga vitaminsmoothien som såg helt livsfarlig ut, smakade helt ok (lite som gräs med typ ingefära) men gjorde susen häromdagen när jag behövde bli frisk. Hur snällt?
 
Gällande min lathet igen: jag skyller allt på internet, haha, det finns alldeles för mycket spännande att läsa. Inser nu att jag rimligen borde ha åtminstone en länk med något matnyttigt att skicka till er för att bevisa att jag inte bara morgnat mig i två timmar men nu fick jag sån panik över detta att jag måste upp och duscha och sätta igång.
 
Tänkte försöka skriva på låttexter (det är så svååårt varför kan jag inte vara lika duktig som min bror ???) och planera in lite kul aktiviteter för alla som kommer på besök i helgen, Cissi och så kusse Anki med Freddo såklart och även bästis bror Jocke!
 
Nu: Dusch, sen mackor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0