Lite bilder.

Täntke förresten bjucka på lite andra bilder nu när ni förmodligen har råledsnat på mina grymiga photo booth-kreationer.
 
Jag är riktigt, riktigt kass på att fota grejer jag gör. Borde kanske bli bättre, men jag vet inte... jag är lite allergisk mot det där. Att alltid dra fram kameran så fort något spännande/spektakulärt/vackert händer. Det förstör ju magin i stunden lite, gör det inte? Så ska man vänta på att kameran startar upp och ni som har iPhone (3g-varianten) vet ju hur sega de börjar bli och ja. Jag gillar ju såklart bloggar med tusen miljarder snygga bilder, men kan aldrig låta bli att tänka på hur mycket tid och stillastående och pauser i livet som ligger bakom.
 
Nog om det, här är i alla fall lite bilder:
Från kväll när jag var ute med Veronica från jobbet och vi hängde i Soho och plötsligt fann oss vara mitt på Piccadilly där vi ju jobbar. Varför blir det alltid så? Piccadilly Circus är som en jävla magnet haha man slutar alltid där.
Den här var så himla rolig, jag vill skaffa körkort och en taxibil bara för att kunna göra såhär mot fölk
Jag och Mary på Verve, där man fick gratis popcorn fast det var sockrade popcorn så det var äckligt. Vi snodde var sin fickplunta som straff.
 
Ja hörrni. Nu ska jag till banken och be dem ändra mitt efternamn på kortet från "Dixson" till "Dickson".
 
Sen ska jag jobba och sen ska jag hem till min polare Andrew och imorgon kommer ju Anki och gänget och jag är ledig så jag har hela dan på mig att bara längta!
 
Det var allt, hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Minns nu att vi har samma sjuka humor. Fruktansvärt rolig bild! /Far

Svar: Haha visst var den! Det är faktiskt inte jättemånga som hajar humorn i den så jag är glad att just du gjorde det.Saknar dig, saknar våra luncher och framförallt vår sjuka humor. LÄNGTAR tills du kommer hit!!
Dickany

2013-02-12 @ 10:25:43
Postat av: Pappa

Lunchade med emil idag och han tyckte också att den är kul. Humorn är nog ett släkt-drag. Undrar om detta är Göteborgshumor som sipprar fram? /Pappa

Svar: Det kan det nog vara! Ja på något sätt måste den ju sippra ut. Haha, eller så e vi bara helt knäppa.Hoppas ni hade en mysig lunch!
Dickany

2013-02-12 @ 16:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0