Lycklig tjäj...

...är jag idag! Finns faktiskt inget bättre ord för att beskriva vad jag känner. Det är ren och skär lycka.
 
Solen skiner, jag är frisk, London ler och idag kommer MAMMA! Min älskade fina lilla mamma kommer och som om inte DET vore nog så kommer även mina fantastiska underbara mostrar hit som jag tycker så mycket om, Cattis och Helena och Fia! Vi har två hela dagar tillsammans och massor att göra.
 
1. Älskade mami och jag, midsommar för en herrans massa år sen, 2009 skulle jag tro. Herrejösses vad länge sedan. 2. fina Ebba, min kusin och gulliga Fia. 3. Underbara Cattis. Hittade tyvärr ingen bild på Helena men det ska vi säkert kunna fixa under helgen, haha.
 
Tror brudarna har landat nu, det borde de ha gjort! Det här känns pirrigare än julafton.
 
Jag lär ju inte lägga dyrbar tid på att blogga de här dagarna så trevlig helg och så återkommer jag nästa vecka! Ta-ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0